Administratieve dienstverlening

Wij ontzorgen onze opdrachtgevers op administratief gebied. Onze administratieve dienstverlening is breed en sluit aan op de wensen van onze opdrachtgevers.

Online administratiepakket

Financiële administraties worden door ons veelal in een online administratie-pakket verwerkt. Zo kunt u op elk gewenst moment uw administratie inzien en ook zelf overzichten opvragen. Een van de pakketten waarmee wij werken is Exact Online.

Wij beoordelen en verwerken uw administratie en boeken onder meer inkoop- en verkoopfacturen, bankoverzichten en kasboek in, uiteraard afhankelijk van wat u zelf wilt en kunt doen. Wij sluiten al onze diensten aan op wat u zelf in huis heeft. Indien mogelijk en gewenst maken wij gebruik van scan- en herkensoftware, waarbij procuratie, codering, autorisatie en boekhoudkundige verwerking geautomatiseerd plaatsvindt.

Voorbereiden betalingsverkeer

Desgewenst bereiden wij het betalingsverkeer voor.

Wij importeren de betaalbatch in uw bankpakket en zetten hiermee de eerste handtekening. De tweede handtekening, het daadwerkelijk verzenden van de betalingen, zet u zelf.

Afhankelijk van de fiscale verplichtingen van de opdrachtgever, dienen wij ook aangiftes in.

En verder…

Voor vermogensfondsen en andere organisaties met een portefeuille administreren wij alle mutaties in de effectenportefeuille.

Tevens hebben wij de juiste expertise in huis om het financiële projectbeheer van uw organisatie te verzorgen. Wij zorgen ervoor dat u juist, tijdig en volledig bent geïnformeerd over de stand van zaken van uw projecten.

USP icon
Op elk moment uw administratie inzien

Dit kan gemakkelijk door het online boekhoudpakket.

USP icon
Onze diensten sluiten aan op wat u zelf in huis heeft

Wilt u veel of juist weinig zelf doen? Samen komen we er wel.

Veelgestelde vragen over administratieve dienstverlening

Wij zijn gespecialiseerd in het verzorgen van de financiële administratie voor alle soorten van non-profitorganisaties, maar hebben ook veel kennis van het voeren van projectadministraties en fondsenadministraties. Dit doen wij bij de klant of bij ons op kantoor, afhankelijk van de wensen.

Wij werken voor goededoelenorganisaties, vermogensfondsen, Topconsortia voor Kennis & Innovatie (TKI), cultuurfondsen, musea, koepelorganisaties en andere stichtingen en verenigingen.

Wij werken veelal met onlinetoepassingen waardoor de informatie voor onze klanten locatieonafhankelijk beschikbaar is. Exact, Unit4, Afas en Elvy zijn voorbeelden van systemen waarmee wij werken.

Mensen

Wij ontzorgen onze opdrachtgevers – van goededoelenorganisaties tot vermogensfondsen en van TKI’s tot stichtingen en verenigingen – op bedrijfseconomisch gebied. Met deskundigheid  en enthousiasme helpen wij hen graag naar een nog hoger niveau.

Bij ons werken uitsluitend hooggekwalificeerde medewerkers: hbo- of universitair geschoolde bedrijfseconomen. Zij werken in teamverband en zijn in staat om iedere opdrachtgever met maatwerk optimaal te bedienen. Ze luisteren naar onze opdrachtgever en zijn in staat waarde toe te voegen.